Waxsalon in Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel

2022-09-02 21:25:33 By : Ms. Gabriella Guo

In oktober opent Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel aan de Joan Muyskenweg 20 de deuren. Dit gloednieuwe hotel is een aanwinst voor het Van der Valk concern én voor de hoofdstad. Hier vindt u alles onder één dak, waaronder een zeer complete wellness met een waxsalon van Delete Professionals in Waxing.

Hoteldirectrice Lucie Simons-Luiten kan niet wachten om gasten te ontvangen in het nieuwe Hotel Amsterdam-Amstel met onder meer 206 luxe hotelkamers, een congres- en vergadercentrum met twaalf multifunctionele ruimtes en maar liefst drie restaurants. Het mooiste van het hotel is volgens de directrice Wellness De Tropen op de derde verdieping, inclusief een waxsalon. Voor de waxsalon ging het hotel een samenwerking aan met Delete Professionals in Waxing. Hotelgasten en bezoekers kunnen hier terecht voor gladde benen en meer.

Lucie Simons-Luiten licht de samenwerking toe: ''Met onder andere een fitnessruimte, een traditionele en infrarood sauna en een verwarmd buitenzwembad op het dakterras is onze Wellness De Tropen van maar liefst meer dan 210 m2 voor Amsterdamse begrippen uniek groot. Ook is er een beautysalon, waarin ik meer wilde aanbieden dan de bekende gezichtsbehandelingen. Toen Delete Professionals in Waxing ons benaderde voor een samenwerking, was ik dus meteen enthousiast. Delete heeft het taboe over waxen doorbroken en er iets hips en toegankelijks van gemaakt. Hoge kwaliteit en professionele service zijn voor Delete belangrijke speerpunten. Daarmee willen wij ons graag associëren, want daar gaan wij in ons hotel ook helemaal voor. Ik vind het fantastisch dat we onze hotelgasten waxbehandelingen kunnen aanbieden onder ons eigen dak. Zeker in combinatie met de andere faciliteiten in onze uitgebreide wellness kan ik me voorstellen dat gasten hier graag gebruik van willen maken.''

Ook Delete is blij met de samenwerking. ''Het gloednieuwe Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel is een toplocatie en onze waxsalon is een geweldige aanvulling voor de wellness. Waxen is ontzettend populair en wordt alleen maar populairder. Dat zien we zowel bij vrouwen als bij mannen. Ik ben blij dat we met Delete wederom een mooie stap hebben gezet om het voor iedereen makkelijker en toegankelijk te maken om zich van top tot teen te laten ontharen'', aldus Aram Detmers, directeur Delete Professionals in Waxing.

Hotelgasten en bezoekers kunnen in de wellness dus sporten, ontspannen en een waxbehandeling ondergaan. Met alles onder één dak speelt Hotel Amsterdam-Amstel in op gemak en tijdswinst, iets wat in deze drukke maatschappij tegenwoordig veel waard is. 

Lucie Simons-Luiten: ''Naast de waxsalon van Delete hebben we nog een ruimte vrij waar we graag manicure- en pedicurebehandelingen zouden willen aanbieden. Hiervoor zijn we nog op zoek naar een gelijkwaardige partner.''

Twee keer per week alle hotelupdates

Aankomende week valt de hagelnieuwe editie van Hospitality Management bij iedere hotelier op de deurmat. Audry van de Merwe siert deze keer de cover van hét vakblad voor de hotellerie. Ze is dan ook hotelier, maar niet bij een bedrijf dat de hoteltak als core-business beschouwt. Van de Me ...

Per 1 september heeft Amrâth Hôtels Hotel Bigarré toegevoegd aan haar collectie hotels. Met reeds twee gevestigde namen in Maastricht, Amrâth Hotel DuCasque en Amrâth Grand Hotel de l’Empereur, breidt Amrâth Hôtels haar kameraantal in de bourgondische ...

The Hospitalitist Group stelt Bernard Lensink aan als managing director per 1 september 2022. Bernard Lensink heeft een groot trackrecord binnen de high-end hotellerie. Met in het bijzonder Landgoed Duin & Kruidberg (CEO) evenals de opstart van HNL (Holland Norway Lines, Hospitality Director). ...

In deze rubriek 'De stelling van de maand' publiceert de redactie van Hospitality Management iedere maand een scherpe stelling waarop u als hotelier kunt reageren: JA of NEE. De antwoorden worden verzameld en de resultaten worden gedeeld. De stelling van de maand september luid: 'Mijn ho ...

Vanaf 1 oktober zal Ruby Group een 35-urige werkweek introduceren voor alle werknemers van de hotels, workspaces en het reserverings-team, zonder enige aanpassing in de salarissen. Alle werknemers binnen de groep zullen daarnaast vanaf 2023 een deel van de opbrengsten ontvangen. In juni launchde ...

Is een tevreden gast een terugkerende gast? Lang niet altijd, blijkt uit verschillende onderzoeken. Een bijzondere, emotionele beleving doet veel meer voor loyaliteit en trouw. Een sterke guest journey, waar de gast nog lang aan terugdenkt en over vertelt in zijn omgeving is goud waard. Maar hoe ...

Twee keer per week alle hotelupdates

Twee keer per week alle hotelupdates